varför så seriös Fellisen?

Jaha, vad ska jag säga?
Jag och linnsi for till josse och drack glögg efter skolan, mke gott och uppskattat!
Sen fick Linn ha mig som sminkdocka, blev rätt fint efter en del om och men;)


Nu packar jag, imorgon bär det ju av till norsjö för länsläger. mycket roligt?.....



Trodde dessutom jag skulle få lite sovmorgon imorgon, men nej,
samling 9.00 på Edda, tjoho!!!!
Aja, ni får ha det bra här hemma medans jag hänger i bushen! finns på mobilen i guess, förutom under natten och under våra tre träningar.

PUSSELIPUSSEL/fellis


Kommentarer
Postat av: emmsi

hihihi, inte bättre än dina;) kiiingfellan<3

hahah naw,jag haar inte bloggat på två dagar nu:O fast har nått att skylla på :]

2009-11-22 @ 13:11:59
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0