miss u

Ikväll pratade jag med min syster i telefon.
Det var första gången på ungefär 2 månader jag fick höra hennes röst.
Det fick mig att känna hur mycket jag saknar den jobbiga, bråkiga storasystern, som alltid har funnits där för mig, men som nu finns 170 mil bort.
När det var dags att lägga på telefonen efter vårat fem minuter ''långa'' samtal rann det tårar nedför mina kinder och jag insåg att jag inte kommer få se hennes ansikte förrän om ytterligare 3-4 månader.


Jag saknar dig syster!

/lillasyster

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Asså fy fan vad du fick tårarna att flöda nerför mina kinder nu! Cecilia kom precis in i rummet och undrade vad som hänt, så jag fick förklara... att min syster lagt ut världens fulaste bild på mig på interet...



Men jag saknar dig också, så otroligt mycket och låten var hur fin som helst! Längtar tills vi ses och du ska få se din jobbiga, bråkiga strasysters ansikte igen! Hoppas det inte tar 2 månader innan jag får prata med dig igen, hade bra, kram! =)

2009-11-03 @ 17:21:11
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0