Joacim med bakåtslickat hår!

DAGENS ROLIGASTE:
Majsan berättar att hon blivit vän med Joacim (barnet från ''Ensam mamma söker'')!
Alla tjejer blir helt till sig, särskilt eftersom han sagt i en intervju
''Jag blir bara vän med dom snygga tjejerna på facebook''.

OCH Majsans kommentar (när vi busigt visslar och frågar om dom ska bli tsm.
''Jag har nog inte så stor chans :)''
hahaha gullet♥

IAF:

PS. han kanske börjar ana ett samband när han kollar på våra gemensamma vänner..
jag har snygga vänner. jag har vänner med god killsmak(även om jag brukar bli mobbad för min då och då?!)

/felicia

Kommentarer
Postat av: joacims bästa vänn<3<3<33<

hahahahha, asså nu är ALLA vänn me han :]

2009-11-04 @ 15:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0