jag luktar klor, jag luktar gott, jag känner mig fräsch, jag ska på träning.

Tog kvart i 11bussen till stan, träffade olyckligtsvis en hel massa kännfolk (not nice utan founde).
Vi fyndade iaf trosor för halva reapriset!!!!!! hur nice?!?!? mycke.
Sen gick vi upp till Edda där vi simmade (2x15min)och tog hand om oss(hårinpackning+ansiktsmasker i bastun)!
Riktigt trevlig dag blev det. 

Nu fick jag se att våran spanska/engelska lärare nog är frisk imorgon, vilket känns sådär: blir massa läxa, som jag ska börja med NU innan det är träning i Tältet!

 



Hoppas ni som varit på skolan haft en bra dga ni med (ill ond?!)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

p12 emil :]

2009-11-19 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0