It's not very easy, living all alone. My friends try and tell me, find a man of my own. But each time I try, I just break down and cry, cause I'd rather be home feeling blue. So I'm saving all my love for you

Utan att du någonsin förstod, blev du ägaren till mina andetag, mitt syre. Du bultade sönder mitt förstånd dag som natt och i dina armar ville jag leva. Alltid. Tills du en dag glömde att ta emot, och lät mig falla i tusen bitar över kakelgolvet.

Såg det där på Sabrins/Emelies bloggar och he va ju rätt klockrent va?! Rätt finemang ju,
om man nu kan kalla he för finemang!
(ne jag är it emo, tyckte ba he va fint, och säkert rätt sant också)





/flix



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0