I decided long ago, never to walk in anyone's shadows. If I fail, if I succeed, at least I live as I believe

HEJ!
Idag fick vi veta att vårat förslag: sovmorgon till 13.00 på torsdagar, och flytta en lektion till onsdag em. gick igenom!! (i vanliga fall börjar vi 09.30, har en lektion och sedan hål från 10.20-13.00)

Känns hiiiiimlarns bra. Dock börjar vi med det nästa vecka eftersom vi har redovisningar i veckan!
Men på torsdag blir det bara en lektion (9.30). Efter det blir det nog att fara och simma på Edda!



Ikväll ska jag bara ta det lugnt lugnt lugnt (fula bettan och desperata hemmafruar). Jag sa ju det;
jag kan inte sova 5 timmar på helgen. Då blire trötter hela veckan. Icke bra, kommer inte kunna sova ut i helgen heller pga länslägret. Men jaja, jag är tacksam. Typ.

/feeeellisen

PS.Fasen va dåliga ni blitt på att kommentera vänner. Skärpning snarast /ledningen.DS

Kommentarer
Postat av: emmsi

simma lungt;)



lycka till på lägret söt!

2009-11-17 @ 21:24:50
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0