helgerna går för fort!

helgen är redan över, trodde det var lördag när jag vaknade imorse..
Igår var jag och såg på Johans match i Campushallen, träffade Ida & Sabban där sen på kvällen for jag till Johan och busade och sov över. Idag skjutsade vi Johan till Kåge och sedan gick jag och lillebror ut i snön och gjorde en stor ful snögubbe:) Sen gick vi in och spelade Buzz. Nu ska jag äta middag och sen ska jag och träna med F17, dom ska ju få en sprillans tränare.. får se vem de är ? Efter träningen kommer pappa och hämtar mig så jag sover i stan. 
förresten, Huset som vi köpte får vi den 1 Januari så de blir snart att planera hur allt ska se ut i mitt rum:)


(på tal om Buzz. jag VANN.)

/REBECKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0