hej mitt vinterland

Ja just det, ett sista inlägg nu då, sammanfattningen av helgen:
Konsert plus boviken fredag!
Mallans hus plus jackes hus lördag kväll/natt
Buss till stan-prommis till och från atorp- bowling med gamla gänget!
(vad jag gjorde lördag på dagen är helt borta ur min skalle????? tacksam om någon kan fylla i min minneslucka)

UPDATE: Lördag på dagen var jag hos Jacke och såg Paranormal Activity! Söndag på kvällen var jag med på F17s träning!

ANNARS:
Emilia var rätt gölli på LPL när jag frågar:
F- Emilia, hur går det med godislöftet?
E- Jomen, det går bra!

Lät ju jättebra, iaf tills hon insåg att hon satt med en godisklubba i munnen...


Nu ska jag mysa klart med min spotify spellista och min varma choklad,
all prat om julen gjorde mig sugen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0