HEJ MITT VINTERLAND

Idag har jag bakat pepparkakor med julmusik i bakgrunden!
Sög dock att systra inte var hemma så vi kunde bråka om vem som skulle diska formarna efteråt.
Jag har kommit på att pepparkakor är sjukt drygt att baka,
men det är ju tradition.
Något annat som är min tradition är den här fina gubben:



(Jennie, ledsen att jag var så trög, kan inte hjälpa att jag trodde du frågade om jag ville ha baksmälla idag och inte baksällskap......)

Ikväll står BADKARET på mitt schema, med tända ljus och lugna favoriter eller Whitney Houston på radion, även New Moon i handen (boken), inte illa va?!?!?!?!?

Och imorgon ska jag till Rebecka i stan, vi ska på skyltsöndag, m-y-s-i-gt! Dessutom har vi massa tid att ta igen♥
/andra delen av rebeckaochfelicia.blogg.se

 

Kommentarer
Postat av: hanna

jag måste säga att jag diggar dina unika pepparkakor felltoss!

2009-11-28 @ 22:52:12
URL: http://hannasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0