Du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt, du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt och du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le.

Jag skakar fortfarande sen dagens klättring i kombi (skojas)
men i princip så, rätt stolt över hur ''högt'' jag tog mig trots min otroliga höjdskräck!!

Imorgon väntar som vanligt skola, sen därefter blir det friskvårds med Majsan.
Core (mage/rygg) är passet som ska köras, därefter gym ett tag antar jag!

PS. Matten gick oväntat bra, känns faktiskt riktigt bra. Trots att det inte blev särskilt mycke matte räknat igår....DS.

PS2. Ledsen Aggevännen, men hallå det kallas framförhållning???? DS.DOS (2)


Puss/ feliciaLindfors. även kallad Flisan, Fellan, Felle, duttan, filidutten, (och av en godhjärtad person- tönt)

Kommentarer
Postat av: emilia

hiih tack felle:D

2009-11-10 @ 22:17:21
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/
Postat av: hanna

du glömde felltoss :(

2009-11-12 @ 18:20:30
URL: http://hannasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0