it's a beautiful day



Jag har roligt liv, just nu sitter jag och gör ljud med munnen för mig själv.
Pappa fick en mössa och ikväll ska jag laga middag.
Pappa tyckte at han blev ful i mössan.
Pappa tyckte att hans öra såg stort ut i mössan.
Pappa: Den är finare än din finska variant♥


Årets första snöboll är kastad>på Guldlock.
Och jag är träffad av årets första snöboll>av Guldlock.

Idag är det läxdag, som vanligt sparar jag allt till sista dagen...
Engelskan är avklarad och nu ska jag ta tag i LPL.
Imorgon har jag paxat Jacke för mattehjälp..
Vi är ju 2 genier så det kommer nog gå perfa (HAHHAHAHAHAHAHA)


När ska vi hitta på nå gangmembers?

/fellis



Kommentarer
Postat av: Guldlock

jag var ju tvungen att ge igen ;)

jag håller med saknar gänget vi måste hitta på något snart :D

2009-11-08 @ 17:43:33
Postat av: r

haha moa såg ganska liten ut breve timmy;)

2009-11-08 @ 20:09:57
Postat av: Evelina

HAHAH, jag høll på att skratta ihjæl mig åt "Pappa-sagan". Håller med dig, mycket finare æn hans finska variant! Vilken blev det han tog emd till huvudstaden? ;)

2009-11-09 @ 16:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0