FELICIA HAR BESÖKT FRISÖREN. DOM ÄR INTE GODA VÄNNER. DE UMGÅS INTE OFTA.

HOHO
dagen idag har varit riktigt good!
Träffade kusin Jonas som var och käkade på skolan (atorp), och diverse annat lövångerfolk (arvid osv).
Traskade upp till isladan där halva klassen hade klättring och vi i andra halvan åkte skridskor i A-HALLEN.
Bara jag som tyckte det var coolt;)?
Särskilt bra var det eftersom Kalle så gärna knöt ''mina'' skriller och Emlan (emilJ) var snäll och slet av dom så mitt skinn flög iväg... i stort sett.
älska skavsår! 

<FÖRE EFTER> (efter>)




aja hoppa sni ser lite skilland iaf,(borde kanske borsta håret oftare...)
borta är det risiga och det är huvudsaken!
hehe jag hör inte till dom som blir bra på kort... kunde ni ana det kanske??







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0