you give good love

Idag/kväll har jag varit riktigt duktig om jag får säga det själv!
Jag har:
Dammtorkat
Dammsugit
Min radio har börjat funka som radio igen (jag fixade den.. typ?= råkade röra någon sladd när jag dammtorkade..)
Renbäddat
Gått igenom mina 3 garderober och slängt en hel del kläder, fula trosor och gamla BHar som jag ''växt ur''.

Nu ser jag Grey's sen ska jag nog göra en rätt tidig kväll, även fast vi har sovmorgon till 13.00 (!!!!!!!).
=U-T-V-I-L-A-D imorgon (Y)



Jag hade tänkt ladda upp massa bilder men blogg.se är stört(?!) så ni får nöja er med denna oootroligt snygg bild på mig och världens bästa kompis♥. /fellis. PS. någon som börjat köpa julklappar????? tips??????? DS. PS2. tror minsann jag har jacke-tröjan på mig där, På tal om det Jackii, vill du ha tillbaka randig-tröjan eller vad göööra? DS2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0