dont care about other pain infront of me cause im just tryna be happy.dont you take chances.you might feel the pain.dont you love in vain.

Idag var ju jag och Rebbis på stan. Träffade Linnsi på bussen så vi fick rabattkuponger på Waynes, självklart for vi dit och fikade!!!!!!Var en himla bra dag på stan, med välbehöv tid tsm med världens bästa Beckis.

(ja. ja, det var meningen att se ut som fjortisar. ja, det var det. ja.)

Träffade på en del klasskompisar, släktingar och övriga vänner som också var ute för att försöka locka fram julkänslan.
Ikväll har jag varit i kyrkan med Mallan och Linn. Vi lyssnade (tyvärr) på Motettkören. Därefter kom Skellefteås Luciakandidater.

SAKER SOM VÄNTAS HÄNDA I FELICIAS VECKA:
Löprunda med Linn imorgon.
Stan (boka tid för färgning, ni slipper störa er på min utväxt)
BIO
Och så ska jag umgås med Dennis veckan som kommer. Tror jag. Ja.






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar fjååååårtisar :];);)

2009-11-29 @ 23:21:42
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/
Postat av: r

haha va sexiga vi är..

Ååå... Emma...:]<3<3<3<3<3

2009-11-30 @ 15:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0