ye ye ye

Rebecka och alla andra fina 9Cor far på kalssresa till Övik i helgen.
tänkte vad jag skulle ta mej till i helgen då..
Men det blir att käka mjuklass på grillen med Agge och Erik (hans kompis som jag aldrig träffat, men det ärju alltid roligt att träffa nya människor) på fredag sen lördag är öppen för förslag, får se vad som händer =D

Tydligen var det bara ett prov och en läxa idag, sen prov imorgon (spanska hörförståelse, äre lätt eller?? eh nä)
Nu ska jag snart på träning på Guld. Vi har hela planen så vi ska tydligen ha intern träningsmatch, kan nog bli roligt förutom att min käre far tydligen ska vara med och spela.. pinsamt hehe!


just det mitt ben kan ni få skåda, det är fint!!!

hehe men liite fränt äre ju... hehe

dags att göra sig klar för hämtning av Mallan puss/ f

Kommentarer
Postat av: Julias pappa

Mitt ansikte och ditt ben..

Är det någon epidemi som går inom släkten nu månn tro? =/



Märks förövrigt att det är slutrustch i skolan nu, visst är det väl kul..? haha.. =)

2009-05-07 @ 17:54:41
URL: http://lillajulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0