solen skiiiner!! och alla spårar ur

imorn ska jag och rebban köra moped till bersbyn och käka glass i stora lass!
eller okej dom ''små'' bägarna!
haka på!

För övrigt så kan jag säga att detd åliga med att äta surströming är att smaken sätter sig i allt-smöret, efterrättsglassen...
och att vi imorn sk aha nationella i fysik som vi inte haft sen i 7an och som vi inte ska plugga till? tur är iaf att det är en provomgång. men vi ska skriva 2 timmar, sen totalt 3.5 h eler nått sånd- D-R-Y-G-T!


Nu ska jag spana på systemkamera som nog ska inhandlas sen träning på guld. puss/fe
 vännen<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaså, vilka moppegansters minsann ;). Men svagt att inte orka dom stora bägarna ;). Då kan ni ju komma och hälsa på mig om ni vill. Så du har också haft nationella idag? Jag med, fast i matt c dock..

2009-05-12 @ 12:27:13
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0