Norrvalla!!stek (=svett)

Ganska nyligt hemkommen från Norvalla och skolfotbollen!
Var riktigt roligt att återförenas med gamla laget för en stund=D
gick rätt bra för oss måste jag säga och killarna var också grymma!!
bussresan hem var ju också trevlig, kanske inte för dom som blev anfallna av 20 svettiga äckliga spelare!hehe (ond)
och så träffade jag Jacke för första gången på huuuur länge som helst! (typ nästan 3 månader :o)
det var roligt, måste säga att jag saknat den grabben som var min bästa vän!
frågan är om han tyckte att det var lika roligt eftersom jag s-t-a-n-k.



SVAR till agge (eftersom han absolut skulle ha ett svar):
Eftersom du är lat pysen!!!! (kolla bara fotbollsplan sj.dalen?!????! :]) 

imorgon:-match med F17-ewe lägenhet-mello.
söndag:-konfa för våra barn-KRAMRING-se match dam(får ju som sagt inte spela.. hehe)
ska ringa min kära Beckis nu- om jag inte skulle träffa henne varje dag skull ejag nästan tro att hon var död, så jag förstår hur ni tänker!

/FELELELELLW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0