mitt i allt så ska man räcka till (melissa horn)

Håller på att plugga till högstadiets sista prov! (SO karta)
Känns helt sjukt, att en vecka kvar plus en vecka med massa tjoller sen är det slut. The end. Finito!
flänn flänn flänn lär det bli eftersom vi har den bästa klassen ever.

Mamma hade fått mail av Malins mamma Anita där det stod ''Gulliga eller hur?'' och så denna vackra bild:
Kan ju inte annat än hålla med.. HAha skojas men Linn och Malin var ju söta!

I helgen blir det fotboll fotboll fotboll! Finns 4 matcher på 2 dagar där jag skulle kunna stå, och en av dom är iaf bokad (DM med 93orna)Och så ska jag till Lövånger på söndag eftersom Jonas konfirmerar sig:)
På tal om söndag-ni glömmer väl inte bort era kära mödrar på morsdag?!

KLASSEN-bilderna från sthlm går att klicka upp om ni låter siden ladda klart först!

Nu ska jag snart cykla iväg till ip, se killarnas match ett tag sen träning med dam.
puss/Felicia.



Kommentarer
Postat av: mikape

hihi tacktack:]

2009-05-28 @ 17:46:47
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0