klass 9A på resande fot

Ante & Alex sitter och fyller ett papper med ordet cola (coca cola)-
Timmy kommer fram och frågar vad de gör. Moa svarar att de skriver drickor (även fanta, pepsi och sprite fanns med på papperet).
Efter ett tag utbrister Timmy:
''Ni har stavat coola fel!''

22.00 drar vi iväg med Lestanders buss från skolan och mot STOCKHOLM!
jag hoppas att vi kommer ha suuuupertrevligt, och det tror jag även vi kommer att ha!
Laserdome, bio, Skansen, Gröna Lund och självklart SHOPPING (sadface om jag inte hittar skolavslutningsklänning!)

Hur som helst så ska vi åka buss hela natten plus morgonen så peppra gärna med sms och samtal (grattis sms yey!)
Och ha det så bra här hemma alla övergivna stackare. Enda nackdelen för oss kan nog vara lite sömn plus möjligtsvis dåligt väder. Men vi krigar på =D=D=D


hjsabdsjjhakjskals AHHH SÅ PEPPAD!!

PUSSSAR/FELICIA

Kommentarer
Postat av: du vet vem ;) ;) =D

det kommer regna jävel hela helgen sen kommer du inte ha kul för du kommer sakna mig så mke....... de vet jag

2009-05-20 @ 17:05:43
Postat av: hannasss

jag vill följa med!!!!!!



jag ska troget följa bloggen varje dag, måste ju ha koll på rebisch så att hon skriver ;)

2009-05-21 @ 10:55:23
URL: http://hannasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0