I still need you, I still care about you.


Kom nyss hem från Bergsbyn, glassen var god och moppekörningen gick bra!
Flera vänner är på träning med F17 och det suger.(ensam)
Blir nog en prommis runt kågemarken om agge inte orkar pallra sig hit (inte troligt)
MOA VAR FRISK IDAG! =D
jag somnade när vi såg Forrest Gump mitt i klassrummet- oväntat att det är just jag som lyckas.
kort sammanfattning.
Ring mej på min nalle.
/flex




''För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig''!



Kommentarer
Postat av: sanna

jaså, tjejer eller killar?:)

ehm, en hel del från norrhammar och http://tretap.blogg.se från kanal=)

Jo, jag håller med om att man vill lära känna nya, men eftersom det blir två klasser kanske det är många nya ändå:D

2009-05-13 @ 21:51:52
URL: http://sannahagerstrom.blogg.se/
Postat av: inte(?) agge

"om agge inte orkar pallra sig hit (inte troligt)"

inte troligt sved ju......varför var de inte troligt :(?

PS vill ha ett svar^^ ;)

2009-05-14 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0