Home sweet home!



(mobilkvalla-bilder, bättre bilder kommer kanske sen)


Nu efter ungefär 6 dagar har jag återvänt hem från Munkviken!
Och tiden där måste jag säga var hur sjukt rolig som helst,
alla 94or är helt underbara och man måste ju bara älska dom små änglarna hehe små barna våra..;)

OCH så var dom t.om mysigare än vad vi var det är ett som är säkert!!

NÄ ni förstår inte hur roligt det har varit, som en enda stor familj har det varit som.
Sjukt roligt att få se alla komma fram ur sina vanliga skal..
och årets första utedopp i det femgradiga havet är också bortgjort, som vanlgit är jag ju lite klantig men det behöver ni inte veta mer om.

AAH tack alla människor som var där-det blev perfekt mys-människor!

NU-SOVA!
kram/felicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var jätteroligt=D

kommer sakna alla!

2009-05-04 @ 20:28:18
Postat av: u know who ;) ;) ;)

hihi jääää ;), hoppas du ha haft de bra i munkis ;)

vet också att ud ha saknat mig :]

2009-05-05 @ 18:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0