HELGEN

I fredags kväll var jag med Bebban, Malin, Anna och Signe!
det var trevligt trevligt och jättejätte glatt heh=D (ännu mer planering för sommaren!!!)

Igår satt jag strösta delen av dagen i en buss till umeå som sagt. Kan säga att det var snyggt iaf att jag matchade ansiktet med den röda målvaktströjan efter matchen..(varmt kanske?!?!) och så har jag förstört mina skolavslutningsben pga konstgräset!!..
Igår blev jag även hembjuden till Lisa där vi åt grillat, tårta som Lisa bakade och snackade massor=D
 nicenice!!<3

Jag köpte den efterlängtade systemkameran igår!!!!=D=D
En Nikon D60 om det säger er något?!
WIHO! den ska med idag på Jonas konfirmation. Måste ju börja lära mej dom mer avancerade finesserna:)

 Den här bilden är dock tagen med mobilen mot fönster hehe..
Nu måste jag göra mig klar gott folk. Dresscode klänning idag wiho=D
/F


Kommentarer
Postat av: signe

wiihue det var kul=D=D

2009-06-02 @ 18:43:30
URL: http://www.uni-foreman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0