love doesn´t ask why

Imorse hade jag feber (37.5 i vanliga fall 36.6, inte så mke okej,men ändå)
En alvedon senare krigade jag iaf iväg till skolan och dagens tre lektioner; SO,idrott och musik!
Rätt tomt på skolan idag eftersom C:arna for mot Övik imorse, men vi hade fått tillfälligt tillskott i klassen- Simon M eftersom han inte följde med på deras klassresa.

Nu väntar jag i stort sett bara på kvällen och den där efterlängtade mjukglassen hehe :]
men erik är typ sjuk även han så får se om det bara blir Agge!
GOD NYHET: Mys-Lukas är tillbaka alla som har känt sorg i hjärtat efter honom, han är gó han den lilla snorvalpen:)



Hannas bilder från konfan:


Efter dessa bilder måste jag försvara mig genom att säga:
VARFÖR VARA SERIÖS, NÄR MAN KAN HA ROLIGT?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0