/F

Sprang broarna runt idag- ruggigt skönt var det efteråt iaf! kom före johan moahhahaha
nu har jag solat sen jag kom hem från skolan, liknar en bränd tomatoe litegrann men det är ju snyggt!..
nu ska jag packa till stockholm och sen gå en sväng och sen fara på träning!
Min pappa var snäll igår och fyllde på min mobil med 300 så nu har jag gratis!:) inte varje dag sånt händer inte!

OCH gott folk så kan jag nu berätta att min kära syster befinner sig i Cypern för tillfället- lite smått avis men så gåre när man har en lite tjurig mamma (''rädd om dej'')-man får stanna hemma.

Sommarkänslor för fulla muggar- denna sommarplåga är verkligen taggande!


ursäkta videon!
aja sommaren är här och det känns great=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0