BACK IN BUISNESS

JUSTDE REBECKA SKRIVER.
Jag har inte skrivit ett ord på drygt en månad. har ärligt talat inte haft igång datorn heller på så länge..
livet är faktist bättre utan dator, tänk så många timmar man slösat på datorn då man egentligen kan göra nått vettigt och kul?? men iaf här sitter jag och ödslar lite tid bloggen;)
BE PROUD FELICIA

Under denna blogglösa månad har mycke saker hänt.. så jag kan väl skriva och visa lite bilder om en grej iaf:]

9c KLASSRESA till ÖVIK

  
 
 
 
 
 

Alla dom underbart fina bilderna är tagna med mobilen..;)
Vi hade grymt kul i Övik iaf. Vi spelade Lasergame, såg bio (Wolverine), gick på stan, badade, bowlade och hade allmänt trevligt.

Innan jag avslutar detta fina blogginlägg måste jag visa den här söta bilden:$:$

                                           hih hur söt som helst;]<3

Medans feliciagumman är borta ska jag nog jobba (fre-lör) och tjäna lite pengar, för det behövs!
Hoppas alla i 9a får en riktigt trevlig klassresa i sthlm! =)<3

Nu drar sej "bloggaren" tillbaks idag och stänger av denna dryga dator;)
PUSSHEJ / REBECKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0