9A!

Klassresa i huvudstaden!!

  •  22.00 sätter vi oss i lila fina Lestanderbussen som ska ta oss till Stockholm.
  • Busar, pratar, ''ser film'' och havsover mellan ca 03. till 05.
  • 8.15 rullar vi in i Stockholm! 
  • Far till Af Chapman och lämnar vårat bagage (rikitgt fint där!)
  • Vandrar iväg mot Laserdome
  • Chillar i ca en timma medans vi väntar på Laserdome tiden.
  • Spelar Laserdome i en halvtimma-jag sög-men roligt var det!
  • Gick på stan ett tag- höga blåa shorts från Zara inhandlades.
  • For till vandrarhemmet och duschade osv.
  • Gick tydligen förbi Måns Zelmerlöv-när jag skulle berätta det och vände mej om till Moa går jag in i en opelare.. ovanligt med klantighet i denna kropp? nej! blev utskrattad av en kines:(
  • Åt middag.
  • BIO, flera såg olika filmer men jag såg Änglar och demoner. (säg den som inte somnade nån gång under biotiden? Även fast filmen var riktigt bra)
  • Gick upp 8 och åt frukost.
  • Tog färjan till Djurgården och gick på Skansen-åt lunch där.
  • Tydligen körde Magnus Uggla förbi- såg jag honom? nej!
  • Började regna, så det första vi gjorde när vi senare anlände till Gröna Lund var att inhandla regnkåpor stora som tält. (hur skulle man då ha någon chans hos killarna när de andra tjejerna gick omkring i kortkort?)
  • Var på Grönan i ca 9 och en halv timma!! Åkte allt förutom frittfall eftersom jag har sån höjdskräck så jag ballar ur! Nya karusellen Insane rekommenderas!!!!! SÅG EN KÄNDIS-stå upp komiker från Talang HAHAHA vilken stjärna :]
  • Tog färjan hem-duchade. Sen var vi hos killarna till typ halv 2 sen gick vi i säng.
  • Väckta vid ca 8-städade vårat rum och åt sedan frukost.
  • Gjorde oss klara och packade ihop.
  • Vid halv 12 gick vi i samlad trupp in mot Gamla stan och såg på Stockholms smalaste gata (COOOOOLT....?)
  • Släpptes fria och vi bokstavligen sprang mot bättre shopping!
  • Orange t-shirt, lacktights, lösnaglar (till skolavslutningen), randig långärmad, typ av wayfares(=solglasögon (för de okunniga)) och SKOLAVSLUTNINGSKLÄNNIG -prisa Gud!
  • Gick runt på stan tills halv 6- gick till Kungshallen (typ 10 restauranger i 1) och åt. (full gubbe)
  • Satt i Kungsträdgården och chillade och hade det trevligt ett tag.
  • Gick tillbaka till vandrarhemmet där bussen kom och hämtade oss-klockan var då 21.00.
  • Myste och pratade på bussen.
  • Såg Twilight.
  • Somnade vid ca 2-3? Sen är det ju tur att man har så fina vänner som väcker en genom att bland annat slänga sig över en för att kramas?..
  • Så då blev det flummryck!!! Det gillas.
  • Just innan 07.00 kom vi hem till kära lilla Kåge-och den här resan var slut.
  • Somnade direkt när jag kom hem och sovde till 1!


     

Tack 9A det har varit jätteroligt!!!!!!!!<33<3
Här är några andra fina bilder:

Hoppas alla kom med på ngt kort-kommentera annars och skäll ut mig!:)
ursäkta att bilderna inte är dom bästa!

Förresten så grattis på födelsedagen supersigne & alice!


Kommentarer
Postat av: signe

HAHA TAACCKK!!! =D=D=D

jag viill see din kleeening :]

2009-05-24 @ 21:05:32
URL: http://www.uni-foreman.blogspot.com
Postat av: hannass

ser ut som att ni har haft en toppen helg! ;D

2009-05-24 @ 22:25:48
URL: http://hannasuu.blogg.se/
Postat av: Alice

hehe tack =) även om jag var lite sen på att se det ;)

2009-05-26 @ 16:35:03
Postat av: JBoy

snygga bilder ;]

2009-05-28 @ 17:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0