Vittjåkk och träsmak i baken

Vaknade tidigt tidigt tidigt (närmare bestämt halv 7!!!!!!!!!!) sover jäkligt dåligt nu, men det får man ta.
Vi for iaf iväg mot Vittjåkk där vi var med Möllers.
Elin hade spanat in en liftvakt eller vad man ska säga som heter Johan, är 18 år, åker twintips och skulle till Prästbacken ikväll fick vi veta ;). hoppas att hon tar tag i det där nu när vi åkte hem, annars har hon ju Lina med sig som säkert kan hjälpa henne en aning ;)!
Tog oss en sväng förbi Dollarstore i Arvidsjaur också.
sånna affärer är oftast väldigt äckliga om jag får säga det själv, men jag fyndade iaf några saker (frågan är bara hur bra dom är ;))

rött + svart nagellack (modernt att ha lite emostil just nu ;)!, klämmor, och 2 par pilotisar, räknar med att dom går sönder rätt så fort...

Kom nyss hem efter en resa som kändes som en evighet och efter att vi nästan hade krockat med ett par renar i full fart= Glad att jag lever.
Benen känns som att jag är 100 år gammal och rumpan har nog sett bättre dagar. eller sett & sett?
I stort sett helt död och vill bara sova, tyvärr skiter det sej också.

Imorgon blire cup i norsjö med damerna= inte peppad, min årliga återkommande svacka denna tid..Sen på kvällen ska jag umgås med dessa fina människor vi ska visa våra kunnigheter vid spisen (ehm tacos(A)) hoppas iaf att vi inte bränner ner vårat hus, får kanske ta mej en snabbkurs i hur brandsläckaren fungerar..och sen ska vi göra lite annat smått&gott :).

Några snygga pics från idag;)

, (ursäkta dubbelhakan;))
OCH observera-jag ramlade bara en gång-men det var väldigt graciöst, ungefär som att stå på händer medans alla saker flög åt alla håll.. lite mindre pinsamt eftersom det var ett hopp ute i skogen;]
men jag ramlade ändå på delad 1:a plats i minst ramlingar ok?
om ni fatta?
eller?
vava?
eh k

Nu ska jag hjälpa ewe baka. kram /felle.
 

Kommentarer
Postat av: vickan

renarna är ju fan överallt ;) min resa idag låter som din, suttit i bilen föööör länge och nu äre ba skönt att få ligga ner iaf ;) men fina pics iaf ;)

2009-03-06 @ 21:24:34
URL: http://wahlberg90.blogg.se/
Postat av: eve

hej bra blogg

2009-03-06 @ 22:31:29
URL: http://evelinalina.blogg.se/
Postat av: Evelina

trevlig dag idag, även om det sedan resulterar i onda rumpor ;P.



Men fy vilka fruktansvärda bilder!!

2009-03-06 @ 22:58:17
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/
Postat av: hannasssss

hahah DOLLARSTORE<3 bättre än ÖB iaf :]

jag vill vara med dig snart!!!!!

2009-03-07 @ 11:47:52
URL: http://hannasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0