t-t-t-tonight

ska på födelsedagsmiddag osv ikväll jag tror det blir mysigt :):)
har inte skrivit ngt på vääldigt länge, men kan iaf meddela att pappa kommer hem från sthlm ikv, annars har jag typ inte gjort ngt annat förutom tränat.. rolliiigt liv ?

innan jag hoppar in i duschen så tänker jag bjuda på dom här bilderna som jag har lovat visa


en modell och ett emo= rätt bra blanding ändå.
och självklart är vi lika fina som vanligt ;)

Hanna skulle ta med sig sin superkamera ikväll också så det blir säkert några heta bilder därifrån också så småningom!

Planer för helgen:
födelsedagsmiddag
snabb sväng på stan(målvaktshandskar+vattenfast maskara)
sälja rättvisemärkt choklad + höra på Hanna och Signe

träningsmatch.

Kramisar, Felicia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är det som fyller år? :)

2009-03-20 @ 19:01:53
Postat av: Anonym

hanna lundgren földe år

2009-03-21 @ 23:39:06
Postat av: Läraren

Mascara stavas med C!

2009-03-22 @ 15:44:49
Postat av: Fredde

vad håller ni på med?=)

2009-03-22 @ 19:33:18
Postat av: Läraren

Mascara stavas med C!



:)

2009-03-22 @ 19:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0