KGB + fika

For till stan med KGB idag för att välja kläder och skor till modevisningen (wohoo vadå divigt?)
Får veta att Haidic inte öppnar förrän 11 så jag Hanna och Lisa går till Din sko och väljer skor istället.
Och eftersom vi kom först får vi också välja skor först, wo :)

Dom här pumpsen ska jag ha iaf, roligt att kunna ha högklackade för en gång skull utan att känna mig som en flaggstång. lika roligt om jag eller hanna faller på modeshowen.. ;);)
Jag ska gifta mig med en basketspelare!!!

Sen hade vi tid över så vi tre gick och tog en fika på The kitchen längst upp på CK :) (svindyrt men aja)


och så fick vi sen veta att Haidic hade stängt idag så jag och Hanna ska ner och välja kläder på fredag istället, visst en extra dag på stan men vi missar lite av övningarna inför KGB men det blir nog bra ändå :).
Vi busade lite på the phone house också
Nu plugg och träning. Puss/f

Kommentarer
Postat av: Lisaholm

HAHAHAH, inte mycket att säga om bilderna på mig, men...

Det var en väldigt "chill" måndag iallafall=D

2009-04-01 @ 16:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0