inte riktigt min dag

missa bussen på morron...(A) så jag tog nästa buss.. kom en halvtimme försent.
blev nerknuffad i snön på idrotten.... a few times..
ramla på rygg i omklädningsrummet! de va fan det värsta.. jag skulle ta på mej skon så jag stälde upp foten på bänken och min tunga väska snurra runt så det blev bakåtvikt så jag flög bak på rygg.. asså jag vet inte riktigt hur jag lyckades.
men där låg jag på rygg och gapskrattade framför några 7or... hahaha..
(lägg märke till att väskan va tung!)...
- sen skulle jag skrämma emma, då slet hon upp duschdraperiet och skrek. gode gud va rädd jag blev.. vi skrek i kör.. haha hjärtattack.

NU SKA JAG DRA TILL COMBIHALLEN OCH LÖPA BENA AV MEJ...
HA DE:)<3  /R

Kommentarer
Postat av: pedde

det stavas kombihallen :]

2009-03-09 @ 22:43:33
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har alltid skrivit me k förr och då sa du jag stava fel:O

2009-03-10 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0