helgkrigare!

Middagen i fredags var riktigt mysig, alltid trevligt då något annorlunda händer och att prata prata och åter prata med några flickor :)
bilder kommer om ett tag:)

I lördags tog jag halv 10 bussen med Hanna S till Boviken där vi hoppade in i Olofs bil och åkte till Gudvallen. Där spelade Kaifs juniorer mot Möron- Kaif knäckte!! :)
Sen for jag på stan, köpte nya målvaktshandskar för 900 (dom billigaste annars vara alla andra för stora,(förutom juniorstorlekarna såklart)). Och så köpte jag då den vattenfasta masCaran (tack för rättningen fröken ;)) och makeup borttagning.
Sen for jag hem- vi fick främande av Gerd & Jörgen. For till kyrkan: såg ABBA konserten, lyssnade på Hanna och Signe som var jätteduktiga som sagt och sålde godis tsm med Malin, Linn, Emma och Andreas :)
.
BILDBEVIS PÅ REBECKA I KYRKAN!!!!!!!!!!! (<johanna rebecka>)
Imorse hade vi träningsmatch mot morön- vi vann :)
Jag stod bara en halvlek, alla skulle spela så sen bestämde jag och Rebecka att vi skulle ut och gå, så jag gick till Ersmark där jag mötte Rebecka (seeeeeg, vem kom längst va?!?!??!) sen gick vi broarna runt i Ersmark och sen gick jag hem till Kåge igen. Allt som allt tog det ca 2 timmar! (huuuuurtigt ;))


så helt klart-
dagens mest älskade: sooooolen!!!
dagens klart hurtgaste: rebeckaochfelicia(.blogg.se)
Fick ett nytt kusinbarn igår som ska heta Tuva eller Vera. Grattis Sandra och Frans :D

Imorgon-Skellefteå Kraft Arena-5 fina flickor-stämning!!!!


Nu kan jag chilla i soffan ikväll och se Wipeout (Linda Rosing ställer upp ikväll hörrni;)) med gott samvete!
kramisar.Felicia.

Kommentarer
Postat av: BajsKorven:)

inseee felle! jag tycker att det är drygt att kommentera !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

2009-03-22 @ 19:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0