AIK-Färjestad 0-6

Synd vare att AIK förlorade igår men stämningen var iaf hög i klacken!
Emma, Rebecka, Hanna, jag och Johanna hejade som aldrig förr medans dom då och då vände huvudena åt fel håll och spanade killar.. GRRRRRRR girls ;)
Själv hade jag ''turen'' att stå och gnugga rumpa med en inte allt för het kille som trodde att han var Ni(c?)klas Wikegård och skrek i en decibelnivå som inte ens borde vara tillåten...

Men riktigt trevligt var det att umgås med flickorna!!!!-och ta ett litet avbrott från skolan och allt plugg..


På fredag åker vi med gamla laget (93orna och Linzan) till Piteå för att ha en avslutning eftersom några av oss har gått upp till damlaget och att 94orna har börjat spela tsm med 93orna.
Vi ska bada, bo i bungalows och sen vet jag inte så mycket mer(A).

Och på lördag är det ''Earth hour''. Visst ska ni vara med???
http://rixfm.se/?underpage=484.97308 <där kan ni läsa mer om det. Men det går ut på att miljontals människor över hela världen släcker alla lampor och allt mellan 20.30-21.30 som en manifestation för klimatet!

OM 11 VECKOR GÅR VI UT SKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!galet
kommer sakna klassen jävligt mycke, tur man har inhalndlat en vattenfast masCara ;)

(plus dom som inte hamnat på bild!)



NU
måste jag plugga gott folk...
/Felicia.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men =P



Snygga bilder hörru :P

2009-03-24 @ 18:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0