7mars lördag

tjenare, har inte bloggat på ett tag nu;)
jag har varit upptagen me kompisar, fotboll, hockey, stan osvosv
kort sammanfattning av veckan;
måndag: så långt räcker inte mitt minne
tisdag: såg Rosa - The movie & Mamma Mia me felle och åt kladdkaka å glass:] sen på kvällen va jag med Johanna å Dennis och åkte bob i  ersmarksbacken!
onsdag: minns inte.. träning i tältet iaf trorja och va me elin
torsdag: minns inte=( kan varit den dagen jag var på stan och kollade på databord.
fredag: grillade med tjorven i boviken!
lördag(idag): cup i norsjö med damerna

som ni ser är inte mitt minne så stabilt, det jag skrivit en dag kan ha varit på en helt annan dag bara så ni vet..
idag spelade vi u cup i norsjö.
klev upp halv9 och fikade och packade klart.
tio i 10 kom lundmarks och hämtade mej och vi åkte till norsjö.
det tog ca en timme och klockan12 hade vi våran första match. 0-0 mot ljusvattnet
just efter match mot arvidsjaur typ? 1-2  :( vi borde ha vunnit
sen sista matchen 5-1 mot Lövånger. riktigt kul vi gjorde 3 mål på typ tre minuter;)
jag tycker alla spelade riktigt bra och kul var det!
sen blev man ju utsedd till cupens lirare lr nått sånt:$ då blev ju allt lite roligare:] hihi:)

har sett på filmen Brokeback Mountain och nu ska jag sova, hejdå gott folk:) /R
btw galet många besökare, vad händer är den så intressant? ;)



/vill ta en paus från livet/

Kommentarer
Postat av: Felicia

det är jag som eär populär gumman :]]]] skojas älskling<3<33<3<3< m

men seriöst dte var pga </3

2009-03-09 @ 18:00:00
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0