090320

22 dagar kvar till utlandet :)
slutade 12.50 idag. va hemma 13.20, sov till 14.45 då kom pappa och väckte mej!

15 saker du inte visste om mig:

1. jag har namnsdag på julafton! (Eva)
2. jag har spelat tennis en gång i tiden.
3. jag är rädd för småkryp, mask, fisk osv.. och kommer alltid att vara:(
4. jag brukar alltid byta om till mjukiskläder när jag kommer hem bara för att de är bekvämare(A)
5. jag har aldrig solat solarium.
6. mina föräldrar skilde sej när jag var 4år gammal.
7. när jag var liten lyssnade jag på backstreet boys...
8. jag tar inte åt mej av komplimanger
9. jag är typ senil=(
10. mitt humör är särt.
11. jag diggar that´s 70s show;)
12. och Vänner!;)
13. jag har aldrig brytit nått ben. (bara böjt?..)
14. jag har spelat fotboll i 7 år.
15. jag har dåligt lokalsinne.



                                              Bjuröklubb -08

idag ska jag äta kladdkaka och slappa! klå den
pusshej/ Rebeckaaa

Kommentarer
Postat av: emelie

åhhh... jag vill också fara utomlands, men den som spar hon har... :)

aja ni har verkligen en fin blogg och bilden från bjuröklubb säger mer än tusen ord!!

GE MEJ SOMMAR NUUU!!



kram<3

2009-03-21 @ 08:51:40
URL: http://emelienordstrom.blogg.se/
Postat av: rebecka

sweet sis :]

ni ska ju va borta två veckor...!

puss

2009-03-21 @ 23:31:24
Postat av: olof

(tja churchgirl)

jag vil också fara utomlands lyckost!!;)

2009-03-21 @ 23:42:05
URL: http://olofenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0