090301

nu äre mars. om en månad och 10dagar far jag utomlands! jag räknar ner:)

idag har jag och pappa varit i drängsmark och hälsat på familjen johansson;)
sen for vi hem och åt taco. nu sitter jag och kollar på hus på www.hemnet.se!
det ena radhuset vi har kollat på blev sålt direkt, men det andra (gula breve campus) är fortfarande kvar.
försöker övertala pappa att köpa det! men det kostade 1 395 000 så får väl se...
han har lovat att flytta till en större lägenhet/hus/radhus innan jag börjar gymnasiet iallafall.
jag vill flytta nu. eget rum, egen garderob, ännu närmare stan:] (lat)
pappa vill ju också flytta så det borde väl bli snart. beror på lyckseleborna också om dom ska flytta till skellefteå nu eller.

nu ska jag se på tv och chilla, far hem till ersmark imorgon=)
ha ett bra sportlov allihopa! puss /r

                                       GE MEJ SOMMAR NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0