NIO DAGAR!

Idag på skolan slutade Tess hos oss-eller hon fick sommarlov.
Nu flyttar den tösen hem till Luleå igen, känns tragiskt!!                                         

Och rörda blev vi när flickan började gråta när vi ställde upp oss i en kramring.
Detta ger väl en förvarning på vad som väntas på niornas middag och skolavslutningen.....






Ikväll ska jag först till Rebecka sen har vi träning på IP.
Jag längtar iaf litegrann till Kaifdagarna och hoppas att jag får stanna här hemma och inte fara till umeå och spela.
Det är ju rätt trevligt på spf dom dagarna hehe!

OM NIO DAGAR FÅR VI SOMMARLOV (blandade känslor????)

Madde som gick med oss i åttan är tjejen på första bilden :)
Frågan är dock vad som fick mej att ha håret som jag hade... hallelujaahaha men i år blir det nog rakt tror jag, inga konstigheter hehe (kan bero på att jag inte kan fixa håret??!)
hehhehehehehhehehehehehehehehehehheheheheh jag kommer flänna som en galen kissekatt.
/f

Kommentarer
Postat av: Anonym

maddde<3

2009-06-03 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0