There is some persons at our school, that always thinks they´re so cool!

Skolavslutningen närmar sig med stormsteg och jag kan ju bara klargöra att man kommer saknar vissa mer än andra.
Som tur är kommer jag nog gå med en hel del godingar på SPFL.
plus att dom allra flesta kommer gå på a-torp!


På balen igår fattade jag inte mke förutom att mina fötter fick sig massa stryk av att stå och vänta ca 3h, och att folket var riktigt fint!!


Var mest folk som man bara vet vilka dom är, men man träffade ju massa människor som man känner ändå=D
Imorgon är det Ewes student=fixa hennes hår, se studenten, främmande, sen på kvällen niornas middag!
hoppas det blir nice!

Nu ska jag tagga till match!!/felicia.

Kommentarer
Postat av: Tigern

Har hört en massa som var där å kolla på, men ens ögon verkar inte ha den räckvidd man önskar så man såg ju såklart inte en enda typ..=P

2009-06-10 @ 16:57:49
Postat av: Anonym

kom på uppdraget! :D

2009-06-10 @ 21:39:18
Postat av: evelina

sa ju att du var fr liten för att gå.

men tack för hj'lpe idatg =)

2009-06-12 @ 03:33:42
Postat av: HannaL

sååå fina! adam var stilig =D såg att du fick med rundblad också ;) är det bara jag eller ser hon lite rund ut om magen!?! =)

2009-06-12 @ 10:36:03
Postat av: fanny

skicka bilden på msn på ja å johanna :D

2009-06-13 @ 02:07:04
URL: http://fannygr.blogg.se/
Postat av: fanny

fannygr[email protected] :D

2009-06-13 @ 17:16:06
URL: http://fannygr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0