tar mej en funderare

Funderar på att skippa träningen idag, annars hade det blivit tredje dagen i rad med fotboll, sen har jag match imorgon, träning onsdag och torsdag och så är det sammanlagt 3 matcher i helgen (F17,U19 och dam).
Där vet jag dock inte hur jag ska spela- Jennifer fick ju utvisning igår så det kan bli en del. Känns jobbigt. för mycket fotboll är drygt, klarar inte pressen!!!

2 bilder från i lördags och lövånger får ni iaf.
Mer bilder kommer sen när jag har lagt in bilderna från min kamera:)


(lite fail blev det eftersom Jonas tydligen slutat spela CS :O:O:O:O:O:O hehe men trevligt vare där ändå, alltid roligt att träffa favoritsläkten!)

TUFFT! nu ska här stekas !/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0