sommarfeeling!

Hej vänner!
Idag drog 4 tuffa brudar iväg på supermopparna och for mot stranden.
På vägen dök vi på Anna på Solvik just vid lunchtid. snacka om förvånad tjej:)
Stannade på Frostkåge kiosken och såg Brolles kända nuna. Köpte även den góaste baugetten jag någonsin ätit!
For sedan vidare i en himla fart och chillade på Gullsand i nån timme, en egen strand var ju inte helt fel.
Dock var vattnet kallt och solen ville inte lysa upp våra osminkade ansikten!
Livet är gött och jag kom delvis över min passagerarskräck där ett tag (tack vare Linn som brummade på med våran racermoppe) efter mina traumatiska upplevelser;D
YESYES


stavas läckert!

Imorgon blire kanske att bada bastu. Från stranden till bastu.. känns som att det går åt fel håll det här.
jaja, nu måste vi bara ta tag i alla våra halvplanerade saker, vi virrar på kan man säga =D hehe ungdomens dagar är komplicerade så att säga;)

Avslutar med visdomsord: Finns det hjärterum, finns det stjärterum! (poetisk ådra? någon?)
yes./Felle

Kommentarer
Postat av: inte augustus V

trodde jag skulle få se nå naket (oftast äre de på en strand), men icke!

2009-06-17 @ 21:13:58
Postat av: hannass

skulle vara bra om man fick veta något om midsommar snart;)

2009-06-18 @ 14:38:04
URL: http://hannasuu.blogg.se/
Postat av: felicia!!!

agge du är eckli knasboll!

2009-06-20 @ 23:49:43
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0