måndag

hejåhå, rebecka bloggar:)! men faktist så skrev jag två blogginlägg för någon dag sedan men då var det något fel på hemsidan så det funkade inte att lägga upp de... idag klev jag upp 1..(måste skärpa mej och kliva upp tidigare jag missar ju halva dagarna..) då gick jag ut och drog fram solstolen och solsängen, sedan gick jag in och hämtade mobilen, headsetet, en bok och solkräm (som dock inte användes) sedan la jag mej och stekte i drygt en kvart sen kom pappa förbi och pratade. vi kom fram till att jag kliver upp ungefär när han börjar jobba eftermiddag.. sedan gick jag in och värmde rester och åt lunch och sen gick jag ut och la mej på solsängen och låg där fram till mamma kom hem (kring halv5).
ikväll ska jag fara och se Dammatchen Kaif - Clemensnäs på IP i ers, felle står i mål och jag ska heja=) jag lyckades få med mej Timmy också så ska möta han snart på IP;D
Imorgon ska jag nog pressa i solen fram till klockan 3! för då ska jag iväg och jobba fram till 8, kan va bra att tjäna ihop lite pengar i sommar iaf.. de behövs.

nu ska jag lunka iväg till IP, ha de bäst puss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0