Goodbye my lovers goodbye my friends

Mycket har hänt sedan jag skrev (och myyyyycke sedan Rebban skrev...)
Min kära storasyster har tagit studenten och partat utav bara den!!!
Niornas middag har varit- full med känslostormar. Alla som var där minns stämningen under sista låten- ''The final countdown'' då nästan alla hoppade skrek och bara levde!!!!!! och sedan en kramring på det då allt brast och floder gräts.
Och så såklart skolavslutningen-tänk nu har vi gått ut grundskolan. hela 9 år i skolan är avklarade. Det känns som en evighet.
kvällen spenderades med massa underbara människor, middag på Calles, grillning och kubb.=D
Och nu har vi hela sommarlovet framför oss-jag tror det kommer bli den bästa sommaren hittills!

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna, dock inte så många eftersom jag inte vill sitta här tills inatt. jag vill ut och leva livet! (om ni vill ha bilder får ni typ fråga på msn;))

Sammanfattning= HELT OK!!!!<3

Moa var just här och hämtade sina saker och även sitt kompiskort, vi  kände oss nalta smårisiga.
-Och det förde mina tankar till att jag ska hoppa i duschen nu (efter dessa bilder som ändå tog en evighet!!!!)
Imorgon är det match bortanför Lycksele, hoppas på det bästa=VINST

9A KOMMER SAKNA ER, VÄRLDENS BÄSTA KLASS!
''nu är allt bara ett minne-men ett fint sådant''!<3
/ha de bäst./felicia

Kommentarer
Postat av: mattisfnattis

åhå, vilka tjusiga bilder ;)

2009-06-14 @ 00:00:51
Postat av: hannass

NI ÄR DOM BÄSTA!<3<3<3<3<3<3<3

2009-06-14 @ 15:07:40
URL: http://hannasuu.blogg.se/
Postat av: Anonym

this is love! =D

2009-06-14 @ 16:42:53
Postat av: sickan

från signe alltså:]

2009-06-14 @ 16:43:30
URL: http://www.uni-foreman.blogspot.com
Postat av: emelie

sv: min dator laggade och då fick jag inte upp era nya inlägg förlåt:]

HAHAH, att vi gör;D

2009-06-16 @ 17:25:20
URL: http://emelieejo.blogg.se/
Postat av: alle eriksson

vi hade hur roligt som helst:D de måste göras om snart =) underbart

2009-06-16 @ 20:39:57
Postat av: besviken

Ni är dom som sket i traditionen! Vars är festen?

2009-06-18 @ 16:41:25
Postat av: Anonym

vi är dom som hade roligast=D wieho!!<3

2009-06-29 @ 00:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0