Det finns ingenting vi inte kan-För vi har varann.

Snabbinlägg:
SO-idrott, fotboll, spf(=sportfältet), frös, lånade timmys jacka,fotboll-Musik-slut!
Endast en vanlig skoldag kvar nu(måndag!!!)Sen ser schemat ut såhär:
Tisdag: Fotboll&kubbdag
Onsdag: Musikdagen
Torsdag:uppdraget för dom andra studenten för mej(Ewes) sen 9ornas middag på kvällen!
Fredag:sminkning på Make up store-fara till Signe-samling skolan-kyrkan-> SOMMARLOV!!

Min önskan om att inte fara med damerna i umeå på söndag uppfylldes.. inte!
Men imorgon ska jag iaf på Kaifdagen på Spf och ta kort och hej apå när F17 spelar 11.30=D kom och joina!
Och sen på kvällen ska jag moa och johanna till Hemmis och vara med Timmy och Johan(spela kubb och typ fiska:))


Men nu ska jag vara med EmmaM den lilla fnissgumman som typ dog på bussen hem från stan idag av skratt...
pinsamt... :(

/FELIUCIA(imorgon kommer bilder!!!eller möjligtvis söndag) och hanna har lagt in bilder sen frdagen för länge sen!här kommer några=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0