Det kommer ordna sig,det gör det alltid Jo,det löser sig,så brukar allt bli det kommer fixa sig till slut det är inget tvivel om,fast nu känns skiten sur och flera mil ifrån, det ordnar sig



Tränar-Roger ringde och sa att kvällens extrainsatta träning är inställd pga regnet
känns som en regn-tv-mys kväll ikväll eller något sånt.

Annars så är det snart dags för det här gänget:

ihhi bebisar=D

jag är UUUUUUUTTRÅKAD!
solen kom tillbaka!!!!!!!!!!!!!!!
moppen har damp:(
jag har nästan slut pengar på mobilen
ring mig

JAG LÄNGTAR IAF TILL GYMNASIET, DET BLIR ROLIGROLIGT=D
nu ska jag spana in MTV ett tag och vänta på att vädret blir bra!
/regntrött felliccia

Kommentarer
Postat av: EMMA

jag kan ringa dig imorrn FELIIICIA?!?!? :D om du har tid? ;)

2009-07-28 @ 22:55:43
Postat av: EMMA

glömmde skriva att jag saknar ALLA! :D :D <33

2009-07-28 @ 22:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0