Good song!!!!!

sitter och tänker efter en riktigt rolig träning på IP
och tänk så lyckligt lottad jag är som har så många underbara kompisar!!
yesyes låter som värsta smörandet men så är det, och både tjejer och killar vilket är ännu bättre=D
ni vet den där ''ingen nämd ingen glömd'', den kör jag på idag!


idag har jag umgåtts med 2 av mina underbara vänner;)
nämligen Emma och Rebecka
vi käka bullar

och busa lite

(ville bara visa upp mitt sexiga ass..)

sen blev dom såhär trötta

efter det var den förmiddagen slut!

Nu efter träningen har jag bara försökt få mitt näshål (piercingen) att sluta blöda så nu håller vi alla tummarna för att det inte blir infekterat eller hur?!!!!
imorgon blir det staden med personerna ovan. fredag=jobb sedan hitta på något med tjejgänget i think=Ddet blir grymt(L)
/FELLE

Kommentarer
Postat av: cicci

tycker du också om Salem?:)

2009-07-23 @ 11:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0