UMEÅ

Hade match nyss, tabbade mig djävel i slutet. Matchen slutade 2-2 mot umeå södra (div 3)
nu ska jag packa klart det sista till Umeå för imorgon åker vi!!!!!!! (klockan åtta...)
Känns som att det kommer bli himla roligt=D
Hinner vara med 2 dagar och 3 matcher, ska nog t.om spela lite ute imorgon shiiiiiiiiiiiit. Får se vad det blir av det!
Kommer hem fredagkväll iaf eftersom damerna har match lördag mot Clemensnäs.
lite tråkigt att behöva dra från Umeå, men jag slipper iaf att ha med mig massa packning!

NU:
Duscha
raka benen
packa
sova som en dåre!

Har gratis sms så det är bara att bomba!

Umeå fotbollsfestival med 91-92 2007!

/SIMMA LUGNT. Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0