TIHIHIHI

har varit och väckt pöjkarna i ersmark. Kände mej som en liten agent/inbrottstjuv när jag smög in där och orsakade finfina väckningar om jag får säga det själv!
AGGE: slänga vatten på hans kalhyggehuvud
ERIK: vara på väg in i rummet, Erik vaknar och orsakar sig själv huvudvärk(?) genom att he huvudet rätt in i sängramen(HAHAHAH)

KOLLA VAD JAG UPPTÄCKTE!!
damdidam------->My OWN ''LIKA SOM BÄR''


hihi proffs på paint!
Grabbsen skulle till staden nu så jag har handlat purjolök,sallad,tomat, gurka och nu ska jag nog sova!

/FELICIAIAIA (the konstnär)

Kommentarer
Postat av: icke blind!

asså dom är inte lika :O de tycker ingen av oss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2009-07-08 @ 21:56:33
Postat av: Anonym

haha oj lika =O =D

2009-07-09 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0