ROADTRIP DAG 1-2..?

ÄR JUST HEMMA PÅ ''MELLANLANDNING''
vi insåg att vi inte orkade lägga ut mer pengar på mat så vi ska käka hemma, jag passar också på att duscha!

Igår kom vi till Rebbans stuga vid kanske 3?4?
ja något sådant iaf. Jag Malin, Linn, rebecka och signe fikade lite mackor, spelade poker om vem som skulle diska och rodde lite båt(vadå, båten ska väl fara runt-runt?!) efter det anlände Anna=D då var vi fulltaliga!

Eh ja kvällen/natten var fett nice så att säga hehe=D dock blev dasset fullt... något ni kanske inte hade velat veta
ja vi somnade vid 2-3 kanske, malin och Linn i sängarna, anna och signe i soffan och på golvet på varsin stolsdyna var min och Rebeckas sovplats.. Vill bara säga att - ikväll tar VI dom bästa platserna!!
någon jäkel ringde vid kvart över 4 på min phone och jag kan ju säga att jag inte fattade mke just då, halvsovande zombie?!
på tal om zombies- Malin sleepwalkade (mest troligt), hällde ut vatten under ett bord i fin-stugan, tog sitt lakan och ''torkade'', gick och la sig, vaknade sedan och undrade vars hennes lakan var....JA! 
Visar väl ungefär vilken standard vi legat på this weekend

Nu ska vi vända skutan åt helt nytt håll och bege oss till Annas stuga, vi ska även vandra in till Byske ikväll och umgås med FreddeM o co! Taggade på volleyboll iaf=D

imorgon kommer bilder om jag orkar! systemen är med även ikväll=D
/XOXO (nä skoja!!!) HADE KING /FELICIA

Kommentarer
Postat av: freddem

Blir nog kul ikväll =D =D !

2009-07-12 @ 16:04:09
Postat av: emelie

jag ska hälsa danmark från dig felle ;D

2009-07-12 @ 16:53:55
URL: http://emelieejo.blogg.se/
Postat av: s to the i to the g to the n to the e

hahaha det äägde:D:D:D<3<3<3

2009-07-13 @ 17:15:36
URL: http://uni-foreman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0