på andra sidan jorden

vad händer med världen? hur mycket kan det egentligen regna..
jag har inte vågat kliva ut ur huset idag vill inte riskera att drunkna.
Idag har vi firat mammas kusin Mia som fyller 34år, vi har ätit tårta och kakor (EMMA våra goda pitekakor bla,;]) Nu sitter jag och väntar på att middagen ska bli klar.. grillat skulle de bli, får snart se just  hur mkt "grillat" de blev av de hela.
IDA är på väg till mig nu, hon är väl här när som helst:) hon får får väl sitta vid datorn eller kolla på tv medans jag äter middag;) senare ikv får vi väl se vad vi hittar på kanske ut och cykla om vädret lugnar ner sej (vilket de inte ser ut att göra)
- maten blev klar nu. ska kila puss/r


Kommentarer
Postat av: EMMA

hihihi, vi är duktiga på baka vännen ;)

2009-07-28 @ 22:53:29
Postat av: EMMA

hihihi, vi är duktiga på baka vännen ;)

2009-07-28 @ 22:53:48
Postat av: lolle;-)

AHHHHHH VILKEN BILD! ;-)

2009-08-01 @ 18:09:47
URL: http://lisahoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0