I stay the same

Andra gången på soptippen i veckan, slänger allt bråte från gammelhuset mitt emot, är tänkt att man ska kunna sova där i sommar eller nästa. Ikväll bär de av till kåge.. igen å vara med flickorna de blir kul:)

**vill ta och berätta lite grann om igår.

*Mamma kom hem med en ny laptop? okej kul men av vilken anledning:)..

*haha sen måste jag ju berätta om det roliga samtalet jag fick från Lisa Holm igår vid elva;)
- Hallå (r)
- Hej är Klas där? (l)
- Nä.. varför skulle han va här? (r) (fattar ingenting)
- Vet du var han är då? (l)
- Nä.. varför skulle jag veta de? (r)
- Okej vad gör du? (l)
- Ser på tv. Men varför skulle jag veta vars Klas är? (r) (fattar fortfarande ingenting:])
- Vem pratar jag med? (l)
- Rebecka? (r)
- HAHAHA (l)

Sen började jag också skratta när jag insett att hon ringde fel...  ;] korkad..


målat på väggen i 9a:s klassrum i kågeskolan=D

Over and out

Kommentarer
Postat av: ida

rebecka det har ni med ;) <3

2009-07-08 @ 17:19:06
URL: http://idaochmimmi.blogg.se/
Postat av: signe

hahah söööt felle är :]



HAHA JA DET VAR GANSKA KUL :] asså... när lisa ringde fel :]HAHA

2009-07-08 @ 18:55:09
URL: http://www.uni-foreman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0