I forgot to say out loud how beautiful you really are to me,And I need you, I'm sorry.

Idag var jag Rebecka och Emma på stan som sagt.
Vi fick alla med oss något hem-en sak som var likadan till oss alla faktiskt.
Och själv så köpte jag en kjol från gina de va nice riktigt fynd!
Och så åt vi lunch på Waynes, för mig och Emma blev det kycklingsallad och för Beckan en kycklingwrap!

 
(som förra gången för Beckish)
(Majsan)

Imorgon ska jag och Rebecka jobba från typ halv 9 till ett. Vilket innebär moppestart klockan 8.00. SUCK
ikväll väntar träning igen.

Våran fina uträkning till nästa vecka om det blir Umeå lyder:
Mån-träning
Tis-möte+träning
ons-match (om vi blir uttagna)
tor-umeå=2matcher alternativt träning hemma
fre-umeå=match
lördag-umeå=2(?) matcher alternativt match hemma
söndag-umeå=match
måndag-träning.

TJA säger vi till det!
nu ska jag laga middag ciao/f

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, ni har iaf mkt fotboll :O

2009-07-23 @ 16:36:57
Postat av: emmablemma

blir det umeå? för pappa ville veta om vi måste fara från sthlm på onsdag eller torsdag ;) (L)

2009-07-23 @ 18:10:46
Postat av: Majsans góing

Emma det blir av, har sagt att du ville med!

Men det är så jädrarns tjorvigt, möte på tisdag 19-30 kansliet och träning efter i!f. Kom dit:)

2009-07-24 @ 07:18:48
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/
Postat av: evelina

jaha, när jag inte är hemma passar det sig minnsann att laga middag.., vad blev det för något smarrigt då? :)

(eller blev det en halv grötkorv?)

2009-07-24 @ 15:45:36
URL: http://evelina2lindfors.blogg.se/
Postat av: INTE majsan

men jag är ju i sthlm... (A) ahha men asså så jag kna och typ ryms eller vad man säger? ;) ihihhi, men kan jag inte ringa dig på tisdag kväll vid typ nio eller tio när ni har varit på mötet så jag vet vad som har blivit bestämmt? :D asså lite tjorvigt det känns nu (A)

2009-07-24 @ 18:26:44
Postat av: till Majsan<3

ring bara ring raring;)

dock så fattar jag sjukt lite av det här, ingen ordning alls(A) får se hur länge jag stannar i umeå också, om jag eller jennifer ska stå här hemma :D

ha de bra i huvudstaden:D

2009-07-25 @ 00:27:55
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0